גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 0507-690677

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


הכתבה הבאה מתאימה בעיקר למאמני כושר ולמדריכים, אשר רוצים לדעת דבר או שניים על האימונים הקבוצתיים וממש מתחשק להם להתפתח בעולם הקבוצות. מטרתה של הכתבה "לפתוח לכם את הראש" ולמצב אתכם כטובים ביותר בשוק בעלי הקבוצה הטובה ביותר. בכתבה הזאת אתם תוכלו למצוא מספר כלים מעולם השיווק אשר יעזרו לכם המון בהמשך הדרך,

אימון כושר קבוצתי

נתחו את השוק

תעשו בדיקה עם קולגות או באינטרנט ותראו בכלל האם כל הנושא של אימוני כושר קבוצתיים הוא מבוקש, כמה צורכים אותו, מה טווחי המחירים, כמה מדריכים יש באזור בו אתם מתכוונים לאמן ומה הם מציעים. ככל שיהיו בידיכם יותר ממצאים, ככה תוכלו לחשוב על אסטרטגיה טובה יותר.

תפלחו קהל היעד

בחרו אסטרטגיה מוגדרת מראש, השתדלו לפנות לפלח שוק ספציפי אשר איתו תתחילו לעבוד. לדוגמא: רק נשים בגילאי ה-20 וה- 30 מתל אביב, רק סטודנטים, רק גברים בגילאי ה-40, קבוצה למנהלים וכמובן שהשמיים הם הגבול. ככל שתרדו לרזולוציות נמוכות יותר ותפלחו את רהל היעד בצורה טובה יותר ככה תצליחו.

השיגו בידול

תחשבו על משהו אשר מבדל אתכם, תכונה ייחודית או יתרונות כאשר המטרה ליצור בולטות מעל המתחרים שלכם. לדוגמא: מחיר אטרקטיבי ששובר שוק, מחיר יקר יותר שמעצים את חווית המותג הנתפס בעיניי הצרכן, צוות מדריכים מהטוב ביותר שיש בתחום, ושוב גם כאן אין גבול ליצירתיות שלכם.

הגדירו חזון עסקי

תציבו לעצמכם יעדים ומטרות שברצונכם להגשים. לדוגמא: עד שנה מהיום 20 לקוחות חדשים, עד חצי שנה מהיום להגדיל את כמות ההכנסות פי 2 וכו'.. ברגע שהדברים יהיו כתובים לכם על נייר או בראש זה יחלחל לכם לתוך התודעה והנשמה ותהיו בטוחים שזה יצליח.

לימדו את המתחרים

דעו להכיר את המתחרים שלכם, את נקודות החוזק שלהם ואת החולשה ונצלו זאת לטובתכם. כלומר, אם המתחרים מאמנים רק בימי ראשון ושני במהלך השבוע תפתחו אימון כושר קבוצתי גם בימי שלישי ורביעי, אם המתחרים שלכם גובים סכומים גבוהים עבור אימון תגבו פחות. המטרה להכיר את הסביבה התחרותית בה אתם חיים. כל בעל עסק חייב להכיר את מתחריו ולפיכך להתנהל בהתאם.

תבנו אתר תדמיתי

חשוב שיהיה לכם אתר שמייצג אתכם, את החזון שלכם ואת האני מאמין שלכם דבר היוצר אמינות בקרב הצרכן. אל תתעצלו, תוציאו מכיסכם כמה אלפי שקלים עבור אתר תדמיתי משלכם. כמובן שמומלץ לחשוב על צבעים, שפה, לי הפניה, מה אופי האתר, לשים תמונות מוצלחות והכי חשוב ליצור נראות ובולטות.

תהיו אדיבים בטלפון

מומלץ שתתייחסו לכל שיחה טלפון כאל השיחה החשובה ביותר בחייכם, הרי אחרי הכל אותו לקוח בצד השני לא מכיר אתכם הוא בסה"כ הגיע מהאינטרנט. תהיו קשובים לצרכיו, למטרותיו, לבקשותיו ולפיכך הציעו לו את המלצתכם. תהיו מכירתיים במידה אבל גם מאוד אנושיים ותראו שזוהי הנוסחה להצלחה.

תשווקו עצמכם באינטרנט

"אם אתה לא בגוגל משמע אתה לא קיים" הציטוט הזה מאוד נכון, לאור העובדה שכמות החיפושים היומית בגוגל היא מטורפת. ואם ברצונכם שלקוחות חדשים יפנו אליכם אתם חייבים להופיע שם אחרת אתם תשארו עם מספר מצומצם של לקוחות. פלטפורמה חינמית מומלצת היא כמובן הפייסבוק, בו כמות הגולשים היומית היא עצומה. פתחו דף עסקי, העלו פוסטים, טיפים, מבצעים, המלצות חמות, תיצרו דיונים וככה תתחילו למתג את עצמכם ואת שמכם. אנקדוטה: תסתכלו על המתחרים שלכם האם הם מופיעים שם?

לסיכום, אנו מקווים כי הטיפים שלנו עזרו לכם בהצלחה צוות Go X

כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי