סרטון קצר על אימון TRX אישי ביתי, כאשר הכוכבת בסרטון זוהי פייג' של מאמנת כושר אישית  עם ניסיון מטורף של שנים בעולם האימונים. אם ברצונכם להתחיל ולתרגל אתם תזדקקו לרצועות TRX, מרחב סביר לפעילות גופנית, וו תליה עבור הדלת וכמובן לא לשכוח לנעול אותה לשם אבטחה מקסימלית.

מצרכים עבור אימון TRX אישי

חימום עם רצועות TRX לטובת השרירים והמפרקים

תחילת אימון TRX

  1. מכרע צידי בעזרת טי אר אקס – אוחזים בשתי הרצועות ומבצעים מכרע הצידה כל פעם רגל אחרת. התרגיל עובד על פלג הגוף התחתון.
  2. חתירה עם מפרקי צמודים בעזרת הטי אר אקס – עליכם לעמוד בצורה נוחה, לאחוז את הרצועות כאשר המרפקים צמודים אל גופכם ולבצע חתירות איטיות. התרגיל הזה מחזק את שרירי היד הקדמית והרחב גבי.
  3. רוטציה לפנים עם TRX – יש להקפיד על ידיים ישרות, בטן אסופה ולבצע רוטציה קדמית (כמו בטניס). התרגיל עובד בצורה מושלמת על שרירי הבטן והזרועות.
  4. ניתור פלוס סקווט עם רצועות טירקס – תאחזו את הרצועות לטובת היציבות ובצעו סקווט ובעליה עליכם לנתר מעלה. התרגיל מעלה מאוד את הדופק ועובד חזק על שרירי הרגליים והישבן.
  5. לחיצת חזה עם הרצועות – ממש מבצעים מעין פוש אפ עם הרצועות, כאשר עליכם להקפיד על המרפקים שיהיו מופנים כלפני חוץ. התרגיל מחזק את הזרועות ושרירי החזה העליון, המרכזי והתחתון.
  6. פול אובר עם הטי אר אקס – מושיטים ידיים קדימה ומיישרים אותן (כמו סופרמן). זהו תרגיל לא פשוט ברמת הביצוע ועובד חזק מאוד על שרירי הבטן והזרועות. אם אתם סובלים מכאבי גב תחתון דלגו על התרגיל הזה
  7. הרמות אגן על גבי הרצועות – יש להקפיד שעקב הרגל מולבשת פנימה היטב, ולבצע עליות איטיות כלפי מעלה ולרדת בצורה איטית. התרגיל מפעיל את שריר הירך האחורי פלוס שרירי הישבן על כל חלקם.
  8. כפיפת מרפק בעמידה כנגד רצועות TRX – שימרו על המרפקים כל התנועה למעלה והשתדלו לשמור עליהם כמו בסרטון. תרגיל ייעודי לטובת הבייספס.
  9. רוטציה לאגן עם הרצועות – התרגיל מתבצע בעמידה ממש כמו בסרטון ומיועד עבור הקוביות בבטן בדגש על הצדדים.