גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 03-6570270

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


סרטון קצר על אימון TRX אישי ביתי, כאשר הכוכבת בסרטון זוהי פייג' של מאמנת כושר אישית  עם ניסיון מטורף של שנים בעולם האימונים. אם ברצונכם להתחיל ולתרגל אתם תזדקקו לרצועות TRX, מרחב סביר לפעילות גופנית, וו תליה עבור הדלת וכמובן לא לשכוח לנעול אותה לשם אבטחה מקסימלית.

מצרכים עבור אימון TRX אישי

  • ערכת טי אר אקס
  • מגבת קטנה לצידכם
  • מרחב סביר לעבודה בבית
  • הסרטון הנ"ל מוקרן ומופעל
  • תמר או תפוח בהנחה ותרגישו צורך באנרגיה זמינה

חימום עם רצועות TRX לטובת השרירים והמפרקים

  • תרגיל ראשון לחימום – מתחילים בתרגיל הסקוואט הקלאסי מבצעים 10 חזרות לא בצורה איטית מידי לשם העלאת הדופק
  • תרגיל שני לחימום – מתיחה של שלד הגוף עם דגש על רוטציה צידית עבור שרירי הרחב גב והכתפיים והכל בעזרת רצועות TRX תשתדלו לעשות 5 מתיחות לכל צד
  • תרגיל שלישי בחימום – מכרעים אחוריים, כלומר פעם אחת רגל שמאל מבצעת ירידה לאחור ופעם ימין לסירוגין. התרגיל עובד מעולה על הרגליים ומגביר את פעילות הלב, כמו כן השתדלו לאחוז ברצועות טי אר אקס לכל אורך ביצוע התרגיל לשם יציבות ותמיכה מקסימלית
  • תרגיל אחרון לסט החימום – מבצעים מעין Y, התרגיל מחזק את חגורת הכתפיים. שימי לב כי אותה פרזנטורית בסרטון מבצעת מעין צעד לאחור ואז עולה לצורת ה-Y. צורת הפישוק בה בחרה לבצע את הסרטון נועדה להפחית עמוסים על שרירי הכתפיים ובמקביל על הגב התחתון

תחילת אימון TRX

  1. מכרע צידי בעזרת טי אר אקס – אוחזים בשתי הרצועות ומבצעים מכרע הצידה כל פעם רגל אחרת. התרגיל עובד על פלג הגוף התחתון.
  2. חתירה עם מפרקי צמודים בעזרת הטי אר אקס – עליכם לעמוד בצורה נוחה, לאחוז את הרצועות כאשר המרפקים צמודים אל גופכם ולבצע חתירות איטיות. התרגיל הזה מחזק את שרירי היד הקדמית והרחב גבי.
  3. רוטציה לפנים עם TRX – יש להקפיד על ידיים ישרות, בטן אסופה ולבצע רוטציה קדמית (כמו בטניס). התרגיל עובד בצורה מושלמת על שרירי הבטן והזרועות.
  4. ניתור פלוס סקווט עם רצועות טירקס – תאחזו את הרצועות לטובת היציבות ובצעו סקווט ובעליה עליכם לנתר מעלה. התרגיל מעלה מאוד את הדופק ועובד חזק על שרירי הרגליים והישבן.
  5. לחיצת חזה עם הרצועות – ממש מבצעים מעין פוש אפ עם הרצועות, כאשר עליכם להקפיד על המרפקים שיהיו מופנים כלפני חוץ. התרגיל מחזק את הזרועות ושרירי החזה העליון, המרכזי והתחתון.
  6. פול אובר עם הטי אר אקס – מושיטים ידיים קדימה ומיישרים אותן (כמו סופרמן). זהו תרגיל לא פשוט ברמת הביצוע ועובד חזק מאוד על שרירי הבטן והזרועות. אם אתם סובלים מכאבי גב תחתון דלגו על התרגיל הזה
  7. הרמות אגן על גבי הרצועות – יש להקפיד שעקב הרגל מולבשת פנימה היטב, ולבצע עליות איטיות כלפי מעלה ולרדת בצורה איטית. התרגיל מפעיל את שריר הירך האחורי פלוס שרירי הישבן על כל חלקם.
  8. כפיפת מרפק בעמידה כנגד רצועות TRX – שימרו על המרפקים כל התנועה למעלה והשתדלו לשמור עליהם כמו בסרטון. תרגיל ייעודי לטובת הבייספס.
  9. רוטציה לאגן עם הרצועות – התרגיל מתבצע בעמידה ממש כמו בסרטון ומיועד עבור הקוביות בבטן בדגש על הצדדים.
כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי