גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 03-6570270

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


בסרטון וידאו שלפניכם, תוכלו לצפות בסרטון של אימון TRX לחזה שאותו ניתן לעשות בבית או בפארק. חשוב לציין כי, ישנם תרגילים ברמת כושר סבירה וכי ישנם תרגילים רק לחבר'ה מתקדמים בלבד אז שימו לב לזה בבקשה.

הסרטון תורגם לעברית על ידי צוות Go X, אנו מקווים שתיהנו מכל רגע ותפיקו את המיטב עבורכם צפייה וקריאה מהנה

אימון TRX לחזה עם רצועות

  1. לחיצת חזה כלפי מטה – אחד התרגילים הקלאסיים לשרירי החזה. תתפסו את רצועות ה- TRX כל יד אוחזת צד כאשר האגרוף שלכם מוטה כלפי מטה ממש כמו בסרטון, ועליכם לבצע לחיצות חזה כאשר תקפידו בבקשה להוציא אוויר בזמן שאתם עולים.
  2. לחיצת חזה בשיפוע עליון – תרגיל דומה במהות שלו תרגיל הראשון אך שימו לב להבדל הגדול של מיקום האגרופים כלפי מעלה ולא מטה. גם כאן אתם תופסים את ה TRX ומבצעים עליה כלפי מעלה תוך הוצאת אוויר בזמן מאמץ, ופרט חשוב נוסף הוא להקפיד על מרפקים מוטים החוצה.
  3. לחיצת חזה כנגד צד אחד – מדובר בתרגיל בדרגת קושי גבוהה מאוד לכן מומלץ רק לחזקים שבכם. ראשית, תדאגו לסדר את רצועות הטי אר אקס לעבודה על צד אחד. שנית, תדאגו למקם את הגוף בצורה הנוחה והאופטימאלית עבורכם לביצוע מדויק של התרגיל. דגשים לתרגיל: אחזו את הטירקס ביד אחת כאשר היד השניה על המותן, תעמדו על קצות האצבעות ותבצעו ירידה מבוקרת כלפי מטה ועליה בחזרה כאשר תקפידו לשמור על בטן חזקה ואסופה ללא שקעים מיותרים.
  4. פרפר כנגד TRX – תרגיל קשה מאוד ביצוע כאשר הידיים ישרות ונעולות (שימו לב כי בסרטון הפרזנטור מאוד רועד במהלך התרגיל מה שממחיש לכם את עוצמת הקושי בדקה0:50 שניות). הרעיון בתרגיל הוא לבצע פתיחת ידיים וסגירה, כאשר דרגת הקושי טמונה בידיים, כלומר ידיים ישרות מידי (תרגיל ברמת קושי פסיכית), לעומת ידיים כפופות (תרגיל ברמה בינונית-סבירה).
  5. פרפר כנגד רצועות טי אר אקס בשיפוע חיובי – תרגיל מאוד דומה לרביעי, רק שכאן שימו לב כי פתיחת הידיים מתבצעת כלפי מעלה ולא מטה. הרעיון הוא משחק עם זוויות שונות במהלך התרגיל במטרה "לתקוף" את שרירי החזה מכל זווית אפשרית.
  6. פרפר אנכי – תרגיל מעולה שמוציא אתכם מהקופסא אלעה אתם רגילים ומקובעים. כלומר, רוב תרגילי הפרפר מבוצעים בצורה אופקית (ראו תרגיל ארבע וחמש) ואילו בתרגיל הזה שימו לב כי הוא מבוצע במעין צורה אנכית כאשר פעם אחת יד שמאל מוטת לפנים ולהיפך. תרגיל מגניב במהות שלו כי הוא "שובר את האוטומטים" אליהם הגוף רגיל ופועל בזוויות אחרות.
  7. פוש אפ בעזרת רצועות  TRX– תרגיל מצוין המשלב את התרגיל הרגיל של שכיבות סמיכה רק שהפעם התווסף לו אלמנט הטירקס שהרגליים מונחות בפנים. הדגשים לתרגיל הזה: שתי הרגליים מונחות בתוך הרצועות, ידיים נמצאות על הריצפה כאשר האצבעות מוטות פנימה והמרפקים החוצה, ואז אתם מבצעים עליות וירידות כאשר תקפידו שלא יהיה שקע באגן והגוף יהיה כחצובה ישרה.
  8. Knees TRX  Push Up – די דומה לתרגיל הקודם, רק שהפעם עליכם לשלב קירוב ברכיים לחזה פעם שמאל ופעם ימין. בסרטון הפרזנטור מביא ברכיים לכיוון המרפקים שזה קשה אפילו עוד יותר, לכן תבחרו את דרגת הקושי המתאימה לכם.
  9. שכיבות סמיכה כנגד רצועות כושר עם יד אחת בפנים – הרגליים פשוקות לאחור מחוץ לרצועות, יד אחת נמצאת בתוך הtrx  בזמן שהיד השניה מונחת על הקרקע ואז אתם מבצעים עליות פוש אפ. הרעיון הוא להפעיל את השרירים המייצבים ולצאת מהתחום הרגיל ומהמוכר אותו אנו אוהבים (השכיבות סמיכה הרגילות).
  10. שכיבות סמיכה סטטי על הtrx  – עליכם לרדת למטה כאשר הגוף מקביל לקרקע ולהישאר בצורה סטטית כמה שניות (ככל שתישארו יותר זמן למטה ככה התרגיל יהיה קשה יותר ותרעדו יותר בשרירים). תקפידו על הוצאת אוויר מידי פעם ואל תשמרו הכל בבטן.
  11. סמיכת פרפר עם TRX  – תרגיל "משוגע" ששוב פעם יודע לצאת מהקופסא ומביא אתכם למצב אחר המצריך מכם כוח, מיומנות וקצת קואורדינציה. בתרגיל זה אתם גם מבצעים פרפר וגם שכיבות סמיכה. בזמן הירידה למטה יד אחת אוחזת בקרקע כאשר היד השניה מונחת בתוך הרצועות ואיתה אתם עושים פרפר.
  12. שכיבות סמיכה על יד אחת – תרגיל ברמת קושי אקסטרימית! שימו לב שאפילו הפרזנטור בסרטון בחר לעשות חזרה אחת בלבד (דקה 2:00). דגשים לתרגיל: יד אחת על הריצפה, יד אחת מאחורי הגוף כאשר הרגליים באוויר ומבצעים ירידה למטה עד כמה שאפשר.
  13. שכיבות סמיכה עם נגיעת ידיים בחזה – תרגיל מורכב מאוד כאשר בזמן עליה אתם צריכים לגעת בחזה ואז יוצא מצב שאתם בשהייה באוויר. למי שיש פרקי יד חזקים ולא סובל מנטיות כאב באזור יכול להתנסות בתרגיל, אחרת תשכחו ממנו.
  14. Superman TRX Push Up – בהמשך לתרגיל הקודם, זהו גם תרגיל קשה לביצוע. התרגיל נקרא שכיבות סמיכה בצורת סופרמן, כשמו כן הוא אתם מבצעים עליות ואז "מתעופפים" לכם באוויר ממש כמו שתוכלו לראות בסרטון.

לסרטון אחר של תרגילי TRX למתחילים תכנסו לכאן ואם ברצונכם להגיע לאימון TRX בתל אביב תלחצו כאן

כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי