גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 0507-690677

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


בסרטון זה אתם תוכלו להתרשם ממספר תרגילי מתיחות בפארק בעזרת טי אר אקס אך כמובן תוכלו לבצע זאת גם בבית שלכם. התרגילים מאוד מזכירים את עולם היוגה והפילאטיס. כל שעליכם לעשות הוא להקפיד על ההוראות אשר ניתנות בסרטון ולחזור אחרי דברי המאמנת.

הסרטון די פשוט וקליל, מקנה ערך מוסף לכל הדבר האדיר הזה שנקרא טי אר אקס וכמובן כולכם יכולים לבצע זאת בצורה פשוטה ונחמדה. המצרכים: זוג רצועות, מקום מוצל בפארק או בחצר, עץ בעל ענפים יציבים, מגבת, בקבוק מים וקדימה למלאכה. אל תשכחו לפרגן אם אהבתם ותעבירו את הקישור לסרטון הלאה לחברים שלכם.

5 תרגילי מתיחות בפארק בעזרת טי אר אקס

  1. מתיחה ראשונה לשרירי החזה כנגד טירקס – 0:15 עד 0:36 שניה – כל שעליכם לעשות הוא לאחוז ברצועות, לפתוח ידיים ולהטות את הגוף קדימה לאט ובזהירות ואתם תרגישו יופי את אזור החזה נמתח לאט. המתיחה מאוד ממוקדת וספציפית לאזור, השתדלו לעשותה נכון ולאט. לא מצריכה מאמץ פיזי מיוחד אלא מיקוד שלכם.
  2. מתיחה שנייה לשרירי הבטן – 0:37 עד 0:45 שניות – בדומה למתיחה הראשונה, במקום לפתוח ידיים לצידי הגוף תפרשו את הידיים כלפי מעלה לאט ובזהירות ותרכנו קדימה. לכל מי שסובל מפציעות בכתפיים או לכאלו שפרקו כתף בעבר תרגיל זה לא מומלץ לכם. המתיחה תגרום לבטן שלכם להימתח יופי במיוחד לכאלו שכבר תפוסים אחרי אימון כושר קבוצתי.
  3. מתיחה שלישית לכתף הקדמית ולידיים – 1:07 עד 1:44 דקה – לוקחים צעד אחד לפנים או אפילו שניים תלוי ברמת המתיחה שתרצו להרגיש, מושיטים ידיים לאחור, נשענים קדימה עם הגוף, מזדקפים עם בית החזה ומרימים את הראש. השתדלו להימנע מתנועות חריגות, כמו כן לסובלים ממיגרנות חזקות הימנעו מתרגיל זה.
  4. מתיחה רביעית לשרירי הגב עם טי אר אקס – 1:52 עד 2:18 דקה – אוחזים ברצועות ומטים את הגוף לאחור כמה שיותר בעזרת כיפוף הברכיים והישבן ואתם תרגישו את הגב העליון נמתח בשני צידיו. אם ברצונכם להרגיש את צד שמאל בצעו הטיה של הגוף שמאלה, ואילו לצד ימין ההיפך. תרגיל נהדר המומלץ בחום גם לגב התחתון וגם לעליון.
  5. מתיחה חמישית בעזרת TRX לישבן – 2:54 עד 3:24 – מניחים רגל על רגל כאשר אחת מקופלת החוצה ומטים את הגוף לאחור כאילו רוצים לשבת על כסא דמיוני. זוהי אחת המתיחות הנהדרות לשרירי הישבן, בצעו זאת לשני הצדדים וכל פעם החזיקו למשך 30 שניות לפחות כדי ליהנות מאפקט המתיחה.

לסיכום, אנו אנשי גו אקס ממליצים לכם להשקיע גם בסדרת מתיחות לשם הארכת השריר ולמניעת פציעות עתידיות ולא רק להקפיד על אימוני כוח חזקים. זכרו, שריר גמיש הוא שריר חזק שיכול לתפקד יותר וכמובן להיפצע בתדירות נמוכה יותר.

כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי