גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 0507-690677

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


סרטון נהדר הכולל תרגילי TRX לבטן, מתאים לכל אלו שמחפשים לעשות תרגילים מאתגרים לעיצוב הבטן. יכול להתאים לגברים ולנשים כאחד, וכמובן לאוכלוסיית מדריכי הכושר אשר מתחשק להם להרחיב את היצירתיות באימונים.

הסרטון מכיל מספר תרגילי TRX ושווה לצפות בו, אנחנו בחרנו לפרט על שבעה תרגילי בטן הלקוחים מהסרטון. מדריכת הכושר המציגה את הסרטון בשם  איימי בוודאי אמריקאית, נראית חיננית, חייכנית, חטובה וכמובן רואים שהיא יודעת איךך להשתמש עם הטי אר אקס.

7 תרגילי TRX לבטן

  1. כפיפות בטן בעזרת רצועות TRX עם הרחקה אופקית – עד 1:20 – התרגיל מתאים לכל אלו המתקשים לעשות כפיפות בטן מלאות כלומר לעלות עד למעלה. הרעיון הוא להאחז ברצועות ועל ידי כך ולנצל את טווח התנועה בצורה מקסימלית ולהגיע למעלה. התרגיל מתאים לכל מי שרוצה לשפר את שרירי בטן ולחזקם. מי שרוצה להקשות על עצמו ולא סובל מכאבי גב, שירים את רגליו באוויר.
  2. פלאנק צידי בהצלבה כנגד טי אר אקס – 2:30 עד 3:10 דק' – שוכבים על הצד, מכניסים את הרגליים לתוך הרצועות כאשר רגל אחת גבוהה מהשניה, נשענים על היד עם החלק של האמה והמרפק ומבצעים קירוב ברכיים לכיוון החזה, וכדי לשמור על שיווי משקל את היד השניה מניחים על המזרן. רוצים להקשות על עצמכם תבצעו את זה עם יד ישרה באוויר או תחזיקו כמה שניות באוויר בסיום התרגיל.
  3. פלאנק צידי עם TRX מלמעלה למטה 3:15 עד 3:35 דקות – בדומה לתרגיל השני, אתם נמצאים באותו מצב רק שהפעם במקום להביא ברכיים לחזה אתם מעלים אגן ומורידים מעלים ומורידים. תרגיל פנטסטי לאזור "הצדדים" הבעייתי שכולם שונאים.
  4. הרמות ברכיים לחזה כנגד הטיאראקס – 6:40 עד 7:10 דקות – תרגיל חזק מאוד לשרירי הבטן בדגש על החלק התחתון. כל שעליכם לעשות הוא להיות על האמות או על שורש כף היד (לדעתנו האמות עדיפות משום שכף היד מייצרת לחץ גבוה יותר), רגליים תלויות באוויר ואתם מביאים ברכיים לכיוון החזה.
  5. ברכיים לכיוון החזה פעם לשמאל ופעם לימין 7:20 עד 8:10 – כל שעליכם לעשות הוא להיות באותו מצב כמו קודם, רק שהפעם אתם מביאים ברכיים לחזה פעם מהצד השמאלי ופעם מהימני. התרגיל עובד חזק מאוד על אזור האלכסונים ומצריך שליטה ומיומנות עם הרצועות.
  6. פלאנק + פתיחת רגליים והרמות ישבן עם רצועות אימון – 8:20 עד 8:54 – אחד התרגילים הקשים ביותר לביצוע ולבעלי בטן חזקה בלבד. דורש מיומנות ושרירי בטן חדשים, כמו בסרטון כנסו למצב פלאנק על האמות ופעם אחת פתחו רגליים ופעם נוספת הרימו ישבן. בצעו זאת 10 פעמים רצוף וכבר תרגישו את הקושי. רוצים קוביות בבטן לכו על זה!
  7. פלאנק בשילוב אופנים כנגד הרצועות –  9:04 עד 9:20 – בדומה לקודמים אתם נשארים באותה תנוחת פלאנק, רק שהפעם אתם מבצעים תנועת אופנים לכיוון החזה פעם רגל שמאל מובילה, ופעם אחרת רגל ימין. תרגיל לא פשוט שמחזק את שרירי הבטן ומעלה דופק במקביל.

לסיכום, אם ברצונכם להגיע לחוויית אימון כושר קבוצתי בפארק הירקון וליהנות מתרגילי בטן מאתגרים נוספים חוץ מהסרטון הנהדר שראיתם, תשאירו לנו את הפרטים שלכם באתרנו גו אקס, ואחד מנציגינו ייצור אתכם קשר בהקדם.

כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי