גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 03-6570270

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


מחפשים תרגילי TRX למתחילים? ובכן אתם מוזמנים ללחוץ פליי על הסרטון הבא שלפניכם המציג סדרת תרגילים עם TRX לכל החבר'ה המתחילים. קצת הסבר על הסרטון: סרטון בן 10 דקות הכולל 5 תרגילים עם טי אר אקס למתחילים, הסרטון מוסבר בצורה נעימה ולא מאיימת, כל תרגיל עליכם לבצע במשך 45 שניות בצורה מתונה כאשר אתם מבצעים 2 סטים בסה"כ.

תרגילי TRX למתחילים מזה בעצם?

אם אתם עונים לקריטריונים הבאים: החליטו להתאמן לא מזמן, לא התאמנו מלא זמן, לא מכירים בכלל TRX אז אתם בהחלט עונים על ההגדרה "מתאמנים מתחילים". מה שזה אומר בעצם, כי יש להתאים עבורכם תרגילים קלים ולא מורכבים מידי, בעלי אלמנטים פשוטים לביצוע ולא קשים מידי. הרעיון הוא להרגיל את הגוף, השרירים, הגידים, המפרקים לכל האימון ולכן דבר זה צריך להיות בצעדי תינוק (ברמת מתחילים).

סדרת תרגילי TRX למתחילים

  1. RAW   אחזו את רצועות הטי אר אקס בידיים כאשר המרפקים שלכם צמודים אל הגוף, מבט מופנה קדימה ואתם מבצעים עליה עם הוצאת אוויר. אם ברצונכם להגדיל את הקושי או שתתקדמו מעט קדימה או שתעמדו על העקבים.
  2. Squat  תחזיקו את הTRX כאשר הידיים שלכם מעט כפופות ולא ישרות לגמרי, ותדאגו לקחת את הישבן כמה שיותר לאחור ולהקפיד שהברכיים שלכם לא יעברו את קו הבהונות. תדמיינו שיש מאחוריכם "כסא" שאתם רוצים לשבת עליו.
  3. Biceps Curls  תרגיל מצוין לשריר היד הקדמית – עליכם לשמור על המרפקים מורמים למעלה, ניתן לבצע פישוק קל ברגליים, אם ברצונכם להעלות את הקושי קיימות 2 אפשרויות: להתקדם קדימה או לא לבצע יישור מקסמילי של היד (שתמיד תישאר עקומת מתח)
  4. Reverse Lunges – לאנצ' אחורי עם רצועות TRX – תדאגו לאחוז את הצורה בצורה טובה, ובצעו מעין ניתוק של רגל אחת באוויר ותקחו אותה לאחור. התרגיל עובד מצוין על אזור הארבע ראשי, הירך האחורי וכמובן שרירי הישבן.
  5. T Flys – מדובר בתרגיל לחיזוק השכמות וחגורת הכתפיים – בסרטון המאמנת כושר עומדת עם רגל אחת לאחור, כמובן שזה לא הכרחי ואתם יכולים לעמוד עם פישוק קל ברגליים. תקפידו לפתוח את הידיים כאשר המרפקים ישרים ולא נעולים ממש כמו האות T. במידה והתרגיל קשה מידי, תקפלו מעט את הידיים או שתתרחקו מעט מהטירקס.

סבב שני של תרגילים

לאחר שסיימתם את הסבב הראשון, תיגשו לשתות מים, תבצעו מספר מתיחות קלות לאותם שרירים שעבדו ותנוחו מספר דקות. אחר כך אתם ניגשים לאותו סבב בדיוק של תרגילים כלומר זהו הסט השני שלכם, בהצלחה.

אם אתם רוצים לראות סרטון נוסף של אימון TRX למתקדמים תכנסו לכאן

כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי