גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 0507-690677

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


הסרטון מכיל מספר תרגילי TRX לרגליים, התרגילים מתאימים לכולם ללא מן הכלל. לכאלו שרק מתחילים עם ה TRX ולכאלו שמתאמנים עם הטי אר אקס כבר המון זמן. המדריכה האמריקנית אשר מבצעת את התרגילים נראית כאילו היא לקוחה מפוסטר, היא מהממת ביופייה, בעלת גוף חטוב, ביגוד ספורטיבי שיושב עליה פרפקט. לדעתנו, היא אוטוריטה בתחום הכושר בארה"ב.

אם הסרטון הספיק לך מצוין, אך במידה ואת מעוניינת להתנסות בתרגילים חדשים ומאתגרים אנו מזמינים אותך להגיע לאימון כושר קבוצתי בפארק הירקון בו תלמדי המון טיפים וכמובן תתנסי מקרוב בחידושים הכי מרתקים שיש. כל שאת צריכה לעשות הוא למלא מספר פרטים על עצמך כמו שם ונייד ואנו נצלצל אלייך ונספק לך את כל המידע הנחוץ.

  1. סקוואט עם TRX לחיטוב הרגליים – 0:01 עד 0:18 שניות – התרגיל הנפוץ ביותר בענף הכושר בכלל ואצל נשים בפרט. התרגיל מפעיל את שרירי הרגליים עם הישבן. דגשים לביצוע התרגיל: אוחזים את רצועות הטירקס ומצעים תנועה פשוטה של "ישיבה וקימה". אם ברצונך להקשות על עצמך, תתקרבי קדימה ובצעי את התרגיל עם אותם דגשים כמו בסרטון. מספר חזרות מומלץ 20 עד 25 חזרות בשני סטים.
  2. סקוואטים על רגל אחת עם טי אר אקס לעיצוב הרגליים – 0:18 עד 0:34 – אותם דגשים כמו התרגיל הראשון, רק שהפעם עלייך לעמוד על רגל אחת כאשר הרגל השנייה כפופה תוך שאת מבצעת ירידה איטית כלפי מטה עם הישבן. התרגיל מפעיל את אותם השרירים רק שהפעם הירך האחורית, הארבע ראשים, והישבן המרכזי עובדים חזק יותר. אם את רוצה להגדיל את הקושי, במקום לכופף את הרגל ישרי אותה. בהצלחה (:
  3. סקוואט פלוס ניתור עם רצועות טירקס – 0:35 עד 0:47 שניות – קחי את התרגיל השני, והוסיפי לו ניתור עדין וקליל כאשר את מבצעת עליה ממש כמו בסרטון. את תופתעי לגלות עד כמה התרגיל הזה מעלה את הדופק וממש לא פשוט לביצוע, אף על פי שהמאמנת המדהימה איימי מבצעת זאת בקלות יתרה.
  4. מכרע סטטי כנגד TRX למיצוק פלג גוף תחתון – 0:46 עד 0:57 שניות – תרגיל זה נחשב למורכב יותר מתרגיל הסקוואט אשר מפעיל מספר רב של שרירי רגליים בו זמנית. דגשים עבור ביצוע נכון ומדויק: קחי רגל לאחור תוך פישוק קל ברגליים, הצביעי קדימה עם הרגליים ושמרי עליהן ישרות, בצעי ירידה מבוקרת כלפי מטה עם הברך כמעט עד ברצפה ותעלי בחזרה למעלה. נסי לבצע 20 עד 25 חזרות ולאחר מכן החזיקי 15 שניות למטה, ואת תופתעי לגלות עד כמה זה "שורף" בשריר.
  5. מכרע סטטי עם הרמת ברך – 0:58 עד 1:24 דקות – קחי את התרגיל הרביעי ועשי מעין "העתק הדבק" רק שהפעם את מבצעת מכרע ואז מרימה את הברך, ובמידה ואת רוצה להקשות יותר דאגי לבצע גם ניתורים תוך כדי כמו שאותה מאמנת מדגימה בסרטון.

לסיכום, במידה ואת מחפשת לתרגל טי אר אקס בתל אביב במחיר נוח וסביר שלחי לנו מייל.

צוות Go X – אימוני בוטיק לקבוצות קטנות בתל אביב

כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי