גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 03-6570270

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


סרטון מדהים הכולל 10 דקות של תרגילי כושר לבטן מבית פיטנס בלנד דוט קום. מדובר בערוץ יוטיוב מצוין המכיל תרגילי כושר לבטן, מתיחות, ותרגילים כנגד משקל גוף.

מגוון תרגילי כושר לבטן

  1. אופניים עם רגליים ישרות – כל שעליכם לעשות הוא לישר את הרגליים, להרים אותן באוויר ולהזיז מצד לצד כאשר עליכם במקביל לשמור על הראש למעלה. חשוב לציין, במידה ואתם סובלים מכאבי גב תחתון חוזרים ונשנים אז ההמלצה לקפל את הרגליים. תרגיל זה עוזר לחזק את שרירי הבטן.
  2. אלכסונים עם יד מאחורי הראש – עליכם לשכב על הגב כאשר הרגליים מקופלות על הרצפה, לוקחים יד אחת ומניחים מאחורי הראש ועם היד השנייה עולים כלפי הכיוון הנגדי. אם ברצונכם להשיג בטן שטוחה ומעוצבת לא די להסתפק בתרגילים הללו אלא להקפיד לאכול מסודר.
  3. פלאנק לאלכסונים עם רגליים מקופלות – תרגיל קלאסי אשר מפעיל את שרירי האלכסון בבטן (אקסטרנלאובליק), לרוב מבוצע עם רגליים ישרות אך כאמור, ניתן לבצע זאת עם כיפוף ברגליים שזו אלטרנטיבה קלה יותר. מספר חזרות כמו בסרטון ואם אתם מתקשים מעט תעשו קצת פחות.
  4. סיבוב רוסי – נכנסים למצב של 45 מעלות ומבצעים רוטציה מצד לצד פעם לימין פעם לשמאל. תקפידו להישאר במצב סטטי בו אתם מרגישים הכי הרבה את הבטן שלכם. אחרי 45 שניות, אתם תרגישו את העבודה השרירית מעין תחושה של "שורף".
  5. לגעת בקצות הבהונות – רגליים באוויר להשתדל שיהיו כמה שיותר ישרות, ולבצע עליות מתונות לעבר הבהונות שלכם. אם אתם חסרי גמישות באזור ההמסטרינג יהיה לכם מעט קשה לבצע את התרגיל כאשר אתם מיישרים רגליים, לכן תשתדלו לעשות כמיטב יכולתכם.
  6. בטן תחתונה עם רגליים כפופות – שוכבים על הגב, רגליים מקופלות באוויר ומבצעים הורדה של הרגליים בצורה איטית לסירוגין פעם ימין ופעם שמאל ממש כמו בסרטון שלפניכם. במידה ואתם מרגישים שזה קל לכם, תיישרו את הרגליים והעבודה תהיה חזקה יותר.
  7. הרמות ברכיים לחזה – תרגיל מאתגר שעובד בצורה מושלמת על הבטן התחתונה, מרימם רגליים באוויר ומבצעים הרמה של שתי הברכיים יחד לכיוון החזה וחזרה קדימה. אם התעייפתם כבר מכל התרגילים, אתם יכולים לבחור 2 עד 3 תרגילים שאהבתם ואותם לעשות, אתם לא חייבים לבצע את כולם.

אם ברצונכם לצפות בתרגילי TRX לבטן לחצו כאן

כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי