גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 0507-690677

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


סרטון וידאו נהדר המכיל מספר רב של תרגילי TRX על שפת המים. מתאים לכל אחד או אחת אשר רוצים לעשות אימון TRX בצורה עצמאית, או למאמני כושר אשר רוצים להרחיב את הידע שלהם בעזרת תרגילי טי אר אקס חדשים.

הסרטון מכיל 70 תרגילים ובהחלט שווה צפייה. הוא עשוי נכון, לא מאיים, משלב ניואנסים רבים בתרגילים, ונותן תמורה נהדרת וערך מוסף לכל מי שצופה בו. אנחנו בחרנו להסביר את שמונת התרגילים הראשונים.

  1. סקוואטים כנגד רצועות טי אר אקס – בשפה המקצועית "סקוואט" בשפה הפשוטה התרגיל נקרא  "לשבת לקום". התרגיל עובד בצורה פנטסטית על שרירי הרגליים ביניהם: הארבע ראשי, ירך אחורית, והישבן. אם ברצונכם להקשות על עצמכם תעזרו כמה שפחות ברצועות ה- TRX שיהיוו רק תמיכה ולא מעבר. הרעיון הוא לקחת את הישבן לאחור ולהקפיד על ביצוע איטי ומבוקר.
  2. סקוואט עם כפיפת כתף כנגד TRX – אותם דגשים כמו בתרגיל אחד, רק שהפעם ישנה תוספת של עבודת כתפיים. הרעיון הוא להקפיד על ידיים ישרות ולהעלות אותן למעלה כמו האות "ו", אחרי 15 חזרות אתם בוודאי תרגישו את חגורת הכתפיים שלכם.
  3. די חוזר על עצמו וניראה דומה לתרגיל 2
  4. לאנצ' אחורי בעזרת TRX – התרגיל עובד על שרירי הרגליים והישבן. הרעיון מאוד פשוט: לוקחים רגל אחורה ומבצעים כפיפת ברך תוך כדי שאתם מחזיקים את הרצועות. תקפידו על ביצוע נקי ואיטי ותשלבו הוצאת אוויר במהלך הירידה. לאלו מבינכם שרוצים להרגיש את ההרגשה של "השריפה" בשריר תחזיקו בסיומת כל סט 10-15 שניות למטה.
  5. לאנצ' בתוספת כפיפת ברך עם רצועות כושר – תרגילי מצוין אשר עובד על מעטפת שרירי הרגליים וכמובן הרמת הברך זוהי תוספת עזר אשר מעלה את הדופק ובמקביל משלבת עבודת שיווי משקל.
  6. סקוואט צידי עם ה- TRX – התרגיל עובד על כל שרירי הרגליים עם דגש על אזור המקרבים כלומר אזור הפנים ירך המפשעתי ומטה עד הברך. צריך לתרגל אותו מספר פעמים כדי לשלוט בטכניקה אבל אחרי שתשלטו בו תגלו פלאים על העבודה שהתרגיל מייצר.
  7. מכרע צידי עם רגל באוויר ותמיכה בטיאראקס – התרגיל שם דגש על עבודה הירך האחורית והישבן בעיקר. הרעיון בתרגיל הוא להרים מעט את הרגל, לכופף אותה מעט ולהטות את הרגל הצידה כמה שיותר תוך כדי שאתם נעזרים ברצועות הטיאראקס אשר מקנות לכן יציבות במהלך התרגיל.
  8. הרחקה אופקית עבור הכתפיים עם רצועות – תרגיל מעולה, אשר עובד על חגורת הכתפיים עם דגש לאזור השכמות. הרעיון הוא ליצור מעין אות "Y" בזמן פתיחת הידיים. דרגת הקושי תלויה בכמה שהידיים יותר ישרות יהיה יותר קשה התרגיל וכמובן אם אתם עומדים קרוב או רחוק מהעמוד.

הכתבה נכתבה ע"י מאמן כושר מוסמך TRX מתל אביב,

כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי