גו אקס - אימון כושר קבוצתי

| תל אביב והסביבה צלצלו עכשיו: 0507-690677

Info@go-x.co.il

אימון הכרות ללא התחייבות!


[hidden* hidden-261 id:goal]

[hidden* hidden-269 id:city]


אימון TRX משולב תחנות זהו שילוב מנצח בין רצועות לעוד מספר אביזרי כושר שאליהם נפרט בהמשך. המטרה ליצור גיוון מתמשך לאורך כל האימון, להשאיר אתכם מסוקרנים וכמובן לעזור לכם לשרוף כמה שיותר קלוריות בדופק גבוה.

אימון כושר בזמן אמת

מהו אימון TRX משולב תחנות

זהו אימון כושר קבוצתי בו אתם עוברים מתחנה אחת לאחרת, כאשר בכל תחנה אתם מבצעים תרגיל שונה לקבוצת שריר אחרת למשל: תחנה אחת לתרגילי רגליים, אחרת לשרירי הישבן ונוספת לתרגילי בטן. ובין לבין אתם משלבים תרגילים אירוביים להעלאת הדופק, והגברת עצימות האימון.

מה כולל האימון?

האימון כולל רצועות טי אר אקס, TRX RIP, חבלי קפיצה, גומיות, כדורים, ספסלים, תרגילים כנגד משקל גוף. האימון מאוד דינמי ומגוון וכולל מספר פריטים כדי ליצור גירוי, אך יחד עם זאת "לב" האימון זהו ה- TRX שהכל מתאגד סביבו.

איפה זה מתרחש?

האימון מתבצע בפארק הירקון באזור של אוסישקין, בחלק הקרוב יותר לנמל תל אביב. מדובר באזור מאוד ספורטיבי ושוקק מבחינת אימוני כושר. כלומר, הרבה מאמנים נוהבגים לאמן שם כאשר כל מאמן מגיע עם הקבוצה שלו, שיטת האימון שלו, האביזרים והמוזיקה שלו ככה שיש הרבה אקשן באזור.

מה מיוחד באימון הזה?

מה שמיוחד זהו הגיוון המתמשך והבלתי פוסק לאורך שעה שלמה, זאת אומרת עשרות תרגילים לכל פיסת שריר בגוף בכל הרמות השונות. ישנן מספר אופציות גם לתרגילים קלים וגם לתרגילים קשים, הכל תלוי ברמת המאומן. כמו כן, באימון זה ישנה "נגיעה" בכל קבוצות השרירים בגוף במספר מישורים וטווחים, ושיפור מרכיבים אחרים כגון: סיבולת לב ריאה, קואורדינציה וזריזות.

האם מעביר את האימון אדם בעל הסמכה?

בוודאי שכן! כל האימונים מועברים על ידי מאמן כושר קבוצתי בעל תעודת הסמכה ממוסד מוכר, וכמובן שנות ניסיון בעבודה בשטח. ככה שאתם מקבלים איש מקצוע מוסמך ומקצועי מהשורה הראשונה.

איך נרשמים?

עליכם לצלצל למספר הטלפון אשר מופיע באתר או להשאיר פניה בטופס צור קשר ואחד מנציגינו יצלצל אליכם בהקדם. במעמד השיחה, מומלץ ורצוי שתכינו את כל השאלות הנחוצות כי בכל זאת המטרה שלנו שתבינו הכל.

מה צריך להביא לאימון?

אתם צריכים להגיע עם מגבת בינונית ובקבוק עם מים וזהו זה, אנחנו דואגים לכל השאר. אל תשכחו לאכול משהו קטן לפני אימון שתהיה לכם אנרגיה זמינה למשל: פרי, חטיף אנרגיה או פרוסת לחם עם ממרח כלשהו. המטרה שתהיה לכם אנרגיה זמינה לכל האימון

האם האימון תורם להצרת היקפים?

בהחלט! האימון נחשב לאימון עצים, זאת אומרת אימון בדופק גבוה ובעל רמת קושי בינונית ומעלה. בשעה שלמה אתם תוכלו לשרוף מאות של קלוריות, ויחד עם זאת מומלץ להקפיד על תזונה נאותה ולא מופרזת כדי לראות שינויים.

כל הזכויות שמורות ©2013 Go X - אימון כושר קבוצתי